Me

My photo
Tulis tak sedap pon. Tapi aku peduli apa? Kakaakakak

Sunday, 10 March 2013

Pirate


Bila sekali kau dah pernah luka,kalau boleh kau nak elak benda yang sama. Walau ada yang kau suka. Berani tu tak datang. Berani nak cakap,berani nak tegur.

Aku rasa orang macam aku ni patut jadi lanun je,dalam hati sendiri.

"Kamu tau tidak, kita semua ini cuma menunggu masa.
Mencari dan terus menunggu. Entah bila dan entah untuk apa." -Yasmeen

3 comments:

adam said...

"jadi lelaki dan cuba lagi" - malique

hahahaha

syamsul fitri said...

Penat jugak nak cuba lagi Dam hoi! Hahhahaha

nizamsani said...

lawa topi tersebut.